Olen lähettänyt monia lukuisia pyyntöjä... jonnekkin! En edes itse tiedä minne. En usko Jumalaan, mutta en ole myöskään ateisti. Jotenkin kuitenkin toivon että jossain olisi joku joka ottaisi vastaan minun pyyntöni ja antaisi minulle vihdoin sen mitä niin kovasti kaipaan! Välillä valtaa epätoivo ja välillä taas jaksan uskoa.

Kun minulle jo kerran annettiin viime huhtikuussa se ihanin asia, kaksi viivaa raskaustestiin! Jonka vielä kaiken lisäksi tein huomenlahjaksi miehelleni. Olisiko meidän avioliittomme voinut paremmin sunnuntaiaamuna alkaa? Viikon saimme iloita ja olla onnemme kukkuloilla, kunnes meidän unelmamme vietiin pois. MIKSI? Miksei se voinut pysyä sisälläni? Miksi meidän piti kokea vielä tämä kaiken muun päälle? Mitä olen tehnyt niin väärin? Miksi meidän pitää jaksaa jatkaa taas hoitoja ja sitä kamalaa piinailua ja toivomista?

Pelkään ensi Joulukuuta , silloin olisi ollut laskettu aika. En tiedä miten selviän siitä! Toivoisin että olisin silloin viimeistään uudestaan raskaana, ehkä silloin olisi jotenkin helpompi kestää se. Jos minä lähetän vielä yhden pyynnön jonnekkin? Auttaisikohan se.... Miksi lapsillani täytyy olla niin pitkä matka kotiin?