Ja sieltähän se tänään nousi Japanin lippu salkoon! Eli uusi kierto käynnistyi ja viimeisetkin toiveen rippeet viimeisen inssin onnistumisesta kaikkosivat tuhkana tuuleen... Vaikka mulla ei kyllä enää mitään toiveita ollutkaan sen puhtaan negan ja tiputtelun alkamisen jälkeen!

Jokohan tämä yrityskierto nro.27 toisi toivotun tuloksen!?!? Jeah right! Ei toivoakaan... saapa nähdä meneekö meillä komekymppiä rikki?!

Me silloin joskus veikattiin miehen kanssa kun oltiin alle kahdenkymmenen yrityskierron, että meneekö 20 rikki ja veikkauksen voitin minä, joka veikkasi sen menevän rikki! Plussattaiskohan me, jos tällä kertaa veikkaisin että tuo 30 ei mene rikki? Jospa kuitenkin veikkaan että se menee rikki, niin voitan tälläkin kertaa! :)

(Kylläpäs olen taas positiivinen)

Kyllä meillä on ukon kanssa halvat huvit kun tällaisia veikkaillaan, mutta se on meidän tapamme selvitä tästä! Repimällä huumoria asiasta kuin asiasta/heittämällä asiat "leikiksi"... ja tekemällä hauskaa asiasta kuin asiasta! Jos en voisi/saisi nauraa ja heittää välillä melkoisen ronskiakin tekstiä ja huumoria mihelleni tästä lapsettomuudesta niin en jaksaisi.. se on varma - en vaan jaksaisi! Onneksi minulla on mies joka on ihan täysillä mukana mun (välillä) hölmöissäkin tempauksissa ja jutuissa! <3

 

Tänään sain polilta hoitajan kiinni! Meillä on IVF-keskusteluaika 1.10! Tuntuu aivan liian pitkältä ajalta, vaikkei siihen oikeasti niin kauaa olekkaan! Tässä vain oli juuri tämä kesätauko niin ei nyt haluaisi taas jotakin taukoa! Ja tuohan on vain se keskusteluaika! Hoitoihin saadaan lähete keskustelun jälkeen, eli todennäköisesti hoidot alkavat ehkä joulukuussa!! Ja sinne on aivan liian pitkä aika!!!!

Minä kyllä hoitajaa pyysin jättämään pyynnön minulta lääkärille että laittaisi sen lähetteen menemään jo ennen keskustelua! Selitin hoitajalle että mulla puuttuu enää n.150e lääkemaksukatosta, niin olisi todella kiva päästä vielä tämän vuoden puolella IVF:ään! Tulisi monta sataa euroa halvemmaksi! Hoitaja lupasi pyynnön välittää :)

Ainut harmillinen asia tuossakin että lääkäri on lomalla ja palaa 2-3vko:n kuluttua, eli ei se paljon hommaa nopeuat vaikka ennen keskustelua sen lähetteen laittaisikin :(

 

Eli seuraavana etappina tällä hetkellä LOKAKUU!