Viikonloppu onkin tullut vietettyä korvessa (anopin ja appiukon luona) ja aivan ilman nettiin pääsyä.. Blogia on tullut useampaankin otteeseen siellä mietittyä. Paljon erilaisia asioita pyöri mielessäni viikonlopun aikana, joita olisin voinut tänne päivitellä. Nyt kuitenkin kotiin päästyäni pää on täysin tyhjä siitä, mitä oli tarkoitus kirjoitella!

 

Yksi yllättävä asia tapahtui tänään kun ajeltiin kotia kohti. Lääkärini soitti minulle! (Kyllä, luit aivan oikein, lääkärini soitti minulle SUNNUNTAINA!) Hän pahoitteli että "häiritsee" minua näin viikonloppuna, mutta kun ei ole ehtiny viime viikolla soittaa minulle.

Olin pyytänyt häntä laittamaan sen lähetteen menemään väestöliitolle jo ennen sitä lokakuista keskustelukäyntiä. Hän sanoi että ei oikein mielellään laittaisi sitä vielä, koska siitä jää muuten puuttumaan oleellisia tietoja, joita hän siellä keskustelussa minulta kyselee (esim. paino)!  Kyselin häneltä että ehditäänköhän me tänä vuonna sitten sinne väestöliittoon, ja se on kuulemma siinä ja siinä. Hän sitten kehotti minua soittamaan sen lähetteen saannin jälkeen itse sinne ouluun ja pyytämään sieltä jos edes reseptit saisi tämän vuoden puolella, jos ei hoitoon ehdi. (Toivotaan kuitenkin että se olisi vaan se muutama viikko odotusta niinkuin oli ollut sillä yhdellä ystäväpariskunnallani)

Lääkäri myös käski minua muistuttamaan sitten keskustelukäynnillä häntä siitä että hän laittaa sen lähetteen menemään HETI seuraavana päivänä väestöliitolle, eikä odoteta niitä verikokeiden tuloksia jotka meistä samalla käynnillä otetaan. Niiden verikokeiden valmistumisessa menee n.10 päivää hänen mukaansa ja yleensä lähete laitetaan vasta sitten kun nekin tulokset ovat tiedossa.

Niin ja kuulemma hän meinaa minua vielä tutkia silloin keskustelukäynnillä! Eli tarkoittanee varmaan sisätutkimusta... Nyt illalla sitten huomasin että minulla on silloin vuotopäivät menossa :( En minä mitään sisätutkimusta silloin halua tehtävän! Ja mitä se lääkäri sieltä voi silloin edes kummemmin katsella.. Ei varmaan juuri vielä follien/follin kasvua voi päätellä taikka limakalvon paksuutta että onko hyvä/normaali kiertoon nähden?!?! Olenkin sitten miettinyt että soitanko huomenna polin hoitajille ja kyselen hiukan nyt tästä?! Varattua aikaa en kyllä suostu siirtämään myöhemmäksi tuon vuoksi! Mutta jos olisi niin hyvä tuuri että heille olisi tullut jokin peruutusaika ja saisinkin ajan aikaistettua / jos heille vaikka ilmaantuisi ennen lokakuuta peruutusaika niin voisin sellaisen haluta :)

 

No katsellaan...