Siis mähän oon kokoajan väittänyt että mun ovis olis tänään sunnuntaina jos mun kierto pysyis siinä säännöllisyydessään mitä se aina on! No hoksasinpas tänä aamuna että eihän mun ovis ole aina kp14 vaan kp15!!! Ovisplussan olen aina saanut kp14, mutta mutta -----> sehän EI TARKOITA että ovuloisin sinä päivänä, vaan 24-48 tunnin päästä!!

 

Mulla on vaan jotenkin jäänyt päähän tuo kp14 ja olen alkanut ajattelemaan sitä ovista silloin ja ollut jo monta kuukautta siinä uskossa että mun ovis olis normaalisti kp14, TYHMÄ MINÄ :D Ja mulla kyllä kivut alkaa tuolloin kp14, mutta jatkuu kyllä useamman päivän ja jos ovistesti näyttää sen plussan sillon kp14, niin eiköhän se kuitenkin vasta myöhemmin ole itse ovis!

 

Eli tämä siis tarkoittaa sitä että MUN OVIS ON MITÄ TODENNÄKÖISIMMIN SILLOIN JUURI INSSI-PÄIVÄNÄ, eikä vielä tänään!!!!!!! Ette arvaakkaan kuinka iloiseksi tulin kun tämän asian aamulla huomasin! Ja kun pregnylin olen pistänyt eilen illalla niin se ovis tosiaan on mulla viimeistään maanantaina, eli tuon maanantain ylikkään ei ainakaan pitäisi mennä ovulointi! Ainakin aikaisemmin on pregnyl toiminut juuri niinkuin pitääkin!

 

Nyt pitäisi kaiken sujua niin nappiin kuin vain inssissä voi! Jos lopputulos ei ole halutunlainen niin sitten ei voi mitään, mutta kaikki on kuitenkin ollut niin kohdallaan kuin vain olla voi! (Ja se meidän eka inssihän onnistui juurikin näin että kaikki osui täysin nappiin... kahdessa viime inssissä juuri mikään ei mennyt nappiin, ja nehän päättyivätkin negatiiviseen tulokseen)!