Minulla töissä muutamat työkaverit tietää tästä meidän ongelmastamme. Olen ihan suoraan kertonut, että he voivat paremmin ymmärtää sen että en ole aina oikein iloisella tuulella.. Ja kun noita poissaolojakin kertyy aika kivasti, niin minusta on kiva että he tietävät miksi olen niin paljon poissa töistä.

He tietävät myös siitä surullisen kuuluisasti päättyneestä onnistumisesta silloin keväällä.

Nyt kun minulla on töissä omahoidettava tyttö, joka saa aikamoisia agressiivisuuskohtauksia ja minä joudun hänen kanssaan sitten hiukan aina silloin tällöin (tai pikemminkin päivittäin) "taistelemaan"... Saattaa yrittää lyödä, raapia ja potkia minua.. Olivat työkaverini sitten miettineet!

Tässäpä sitä heidän mietiskelyään! (Nimet muutettu)

-Me olemme hiukan miettineet Hannan(työkaveri) kanssa että jos haluaisit kertoa meille sitten jos saat positiivisen testituloksen. Ajattelimme että me voisimme sitten puuttua enemmän noihin Katrin(se omahoidettava tyttö) kiukunpuuskiin ja kanniskeluun. Ei sinun tarvitse sitä nostella ja kantaa minnekkään, ettei vain sitten satu mitään ikävää.

 

Täytyy kyllä sanoa että lämmitti mieltä <3 Ihana että he ovat huolissaan siitä ettei vaan ensi kerralla (jos vaan raskaaksi onnistutaan uudelleen tulemaan) tapahdu mitään ikävää! Vaikka totesin kyllä heille että ei siitä varmaan mitään haittaa nyt sinänsä ole vaikka joudun tytön kanssa taistelemaan.. Tuskinpa se saa raskautta keskenmenemään, suojassahan se alkio siellä kohdussa on. Mutta kiva ja kiitos kuitenkin..